söndag 9 november 2014

Nyhetsbrev från apg29 - 2014-11-10 00:00

NYHETSBREV FRÅN APG29.NU – 2014-11-10 00:00


Årsdagen av Kristallnatten 1938 – 9 november

Idag den 9 november är det årsdagen av Kristallnatten som var början till Förintelsen.

Hur otroligt det än kan låta så finns det islamistiska krafter idag som vill ha en ny förintelse av det judiska folket. Ja, de bara inte vill ha – de planerar den också!

Be för Israel!

www.apg29.nu/index.php?artid=16944


Lögnerna om det gifta lesbiska paret i Ryssland


Bild: Denna arttikel från Omni är ett skolexempel på hjärntvätt, indoktrinering, förvrängningar och lögner.

Här ger jag ett skolexempel på hur indoktrinering och hjärntvätt går till!

Läs detta! Hur många lögner hittar du i dessa två meningar om ett lesbiskt par som har gift sig i Ryssland?

www.apg29.nu/index.php?artid=16943


Därför slutade jag med karaten

"Jag mötte Jesus!"

I det här videoklippet berättar jag om karatetränaren som slog ner sina elever och varför jag slutade med karaten.

www.apg29.nu/index.php?artid=16942


Bush läste Bibeln varje dag under krigsåren


– Under mina år som president läste jag Bibeln varje dag, berättade förre presidenten George W Bush till företagsledare.

www.apg29.nu/index.php?artid=16941


Så tar du emot Jesus

Här berättar jag hur du tar emot Jesus och blir frälst.

www.apg29.nu/index.php?artid=16938


Maria är inte Guds moder


Det finns en villolära i Sverige som nu tränger sig på mer och mer. Det är läran om att jungfru Maria skulle var Guds moder.

www.apg29.nu/index.php?artid=16937


Öppet folkmord i Sverige

En personlig reflektion
av Bertil Rosenius


Det pågår, sedan 1974, ett folkmord i Sverige. 

Det är ett bestialiskt mord på totalt försvarslösa, som helt saknar möjligheten att föra sin egen talan – och detta mord är välsignat genom svensk lag.

www.apg29.nu/index.php?artid=16936


Bagdad Bob döende

Saddam Husseins propagandaminister Bagdad Bob (Mohammed Said as-Sahaf) är döende.

www.apg29.nu/index.php?artid=16935


Kristallnatten


Idag den 9 november är det årsdagen av Kristallnatten då Förintelsen av judarna började i Nazityskland 1938.

www.apg29.nu/index.php?artid=16934


Kristna nyheter 9 november 2014

www.apg29.nu/index.php?artid=16933



Du får detta mejl eftersom du har skrivit upp dig för nyhetsbrevet från www.apg29.nu. Vill du ändra, påbörja eller avsluta nyhetsbrevet går du hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar