tisdag 3 februari 2015

Nyhetsbrev från apg29 - 2015-02-04 00:00

NYHETSBREV FRÅN APG29.NU – 2015-02-04 00:00


Domedagsklockan är tre minuter i tolv

Av Mikael Walfridsson

Vi upplever tecken och en dramatisk utvecklingen i världen, som pekar på att vi allt mer närmar oss ändens tid och Jesu återkomst. 

www.apg29.nu/index.php?artid=18093


Så avgör du Guds vilja om ni ska gifta er


Hur vet man om det är Guds vilja att man ska gifta sig? Behöver man ett speciellt Guds tilltal? 

Här ger jag ett bibliskt och konkret svar hur du ska avgöra om det är Guds vilja att ni ska gifta er!

www.apg29.nu/index.php?artid=18092


Jag älskar juden


Jesus säger att frälsningen kommer från judarna. 

Och det var från det judiska folket världens Frälsare kom: Jesus Kristus, Guds Son!

www.apg29.nu/index.php?artid=18091


Barack Obama är en villolärare och falsk profet


Bild: Dagen.

Barack Obama ljuger om vilka som är Guds barn och om islams våldshandlingar.

www.apg29.nu/index.php?artid=18090


Skolavslutning ska vara i kyrkan!

Läsarmejl av Ulrik Petersson


Bild: Olof Skötkonung.

Det kristna arvet har byggt upp Sverige!

www.apg29.nu/index.php?artid=18089


Kristna nyheter 3 februari 2015

www.apg29.nu/index.php?artid=18088


Frälst 5 dagar efter mammans död

Vittnesbörd/läsarmejl av Alexander Leimola


"Medan jag bad om förlåtelse för mina synder kände jag hur Guds frid och kärlek kom över mig och hur tomrummet som jag haft hela mitt liv försvann."

www.apg29.nu/index.php?artid=18083


I sommar får skolan sjunga om Jesus

Alliansen tänker med stöd av Sverigedemokraterna tillåta skolavslutningar i kyrkan redan till sommaren, rapporterar SVT.

www.apg29.nu/index.php?artid=18082


Om Isis: Döda eller fräls dem!

Från ctvc.se har jag hämtat två klipp som verkligen får en att studsa till.

I dessa klipp säger kända amerikaner rakt på sak att antingen ska man döda muslimska terrorister eller frälsa dem.

www.apg29.nu/index.php?artid=18080


Vetenskapliga fakta i Bibeln 24 av 101

Sexuell promiskuitet är farligt för din hälsa.

www.apg29.nu/index.php?artid=18079



Du får detta mejl eftersom du har skrivit upp dig för nyhetsbrevet från www.apg29.nu. Vill du ändra, påbörja eller avsluta nyhetsbrevet går du hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar