torsdag 11 maj 2017

Christer Åberg i Ny Glädje - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-05-12 00:30

Nyhetsbrev 


Christer Åberg i Ny Glädje

Jag medverkar i programmet Ny glädje i Cymbal-TV med mitt vittnesbörd om Jesus. Spelar dessutom ukulele och sjunger en sång. Naturfotografen Reine Jonsson talar om göken och Robin Gustavsson sjunger några sånger.

Läs allt!


Fakta Christer Åberg

Christer Åberg är en evangelist och bloggare som reser på fria kallelser och predikar och talar, spelar och sjunger om sin Frälsare och Herre Jesus Kristus! Han spelar både gitarr och ukulele. Reser både inom Sverige och utomlands.

Läs allt!


Att vara en radikal kristen

Läsarmejl av Kaj Östholm Kristus är den mest radikale kristne som någonsin funnits! Han vågade allt och genomförde allt som Gud velat genom Honom. Vill du och jag att GUD skall få genomföra allt i Sin vilja genom dig och mig? Hur gör vi då?

Läs allt!


Med Jesus på tältmöten i Norge

Här står jag, Christer Åberg, framför ett stort stup i Norge, vilket inte syns på grund av träden.

Läs allt!


Målle Lindberg, 87, gjorde succé på två minuter

Den 87-årige legendariske evangelisten Målle Lindberg gjorde ett kort inhopp på cirka två minuter till mångas uppskattning i Falkenberg och sjöng tillsammans med sina släktingar sången Jag har biljett.

Läs allt!


Aktuellt


Betala/Ge bidrag: Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 • Swish: 070 935 66 96
Apg29 på: Facebook • Twitter • Youtube • Vimeo • Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar