fredag 21 december 2012

Christer Åberg: Natten då min nyfödde son Joel och min fru Marie dog

Natten då min nyfödde son Joel och min fru Marie dog

Aftonbladet: Jag säger att mamma är i himlen.
Aftonbladets artikel några dagar efteråt att min fru och lille son hade dött.

Den 21 december för fyra år sedan, strax innan tolv på natten dog min fru Marie hemma i mina armar. Några timmar senare klockan 04.27 den 22 december dog vår nyfödde son Joel på Länssjukhuset Ryhov i Jönköping också i mina armar.

0

 


Språk: af sq ar hy az eu bn bg da en eo et tl fi fr gl ka el gu ht iw hi id ga is it ja yi kn ca zh zh-tw ko hr lo la lv lt mk ms mt nl no fa pl pt ro ru sr sk sl es sw ta te th cs tr de uk hu ur vi be cy Sv

Christer Åberg Presentation Nyhetsbrev Chatt Kontakt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar