måndag 7 augusti 2017

Påven finns inte i Bibeln - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-08-08 00:31

Påven finns inte i Bibeln

Visste du att det finns ingenstans i Bibeln där påven nämns? Om påven hade varit en biblisk tjänst hade det naturligtvis stått med i Bibeln!

Läs allt!


Pride är synd

Vi har alla läst och hört talas om Sodom och Gomorras undergång. Varför blev deras dom så hård? Bibeln ger svaret!

Läs allt!


Profetia: Sverige kommer att drabbas av tre skakningar

Läsarmejl av J.J.  Profetia över Sverige förmedlat av en same inom Sverigebönen.

Läs allt!


Hatgrupp på nätet anmäler allt och alla

De flesta anmälningar som kommer till polisen om hets mot folkgrupp kommer från några få personer.

Läs allt!


Biblisk profetia på väg att uppfyllas i Europa?

Minst nio döda i Europas värmebölja som kallas för "Lucifer". Namnet är ett av Djävulens namn.

Läs allt!


Spindeln och ösregn i Sunnemo

Reine Jonsson och Christer Åberg.  På andra kvällen i Sunnemoveckan predikade jag och sjöng och spelade ukulele tillsammans med bandet Billys.

Läs allt!


Dödsstraff för "omdöparna"

Många är de som har lidit förföljelse, satts i fängelse och dödats som har praktiserat det bibliska troende-dopet genom nersänkning.

Läs allt!


Terrordåd i Nässjö?

I natt drömde jag att TV-nyheterna basunerade ut: "Terrordåd i Nässjö - 13 döda!" Jag var en av de skadade och media var efter mig för att intervjua mig. 

Läs allt!


Sunnemoveckan invigt av naturbilder och ukulele

Första tältmötet i Sunnemoveckan. Jag gav ett litet smakprov med min ukulele i invigningsmötet på torsdagskvällen.

Läs allt!


Christer Åberg i Sunnemoveckan 4 augusti 2017

Fredag 4 augusti 19.00 predikar Christer Åberg i Sunnemoveckan.

Läs allt!



Kontakt: Mobil: 070-935 66 96 | Mejl: christer.aberg@apg29.nu | Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 | Swish: 070 935 66 96

Avsluta eller påbörja nyhetsbrevet? Klicka här: https://www.apg29.nu/a/7ns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar