fredag 4 augusti 2017

Sunnemoveckan invigt av naturbilder och ukulele - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-08-05 00:31

Spindeln och ösregn i Sunnemo

Reine Jonsson och Christer Åberg.  På andra kvällen i Sunnemoveckan predikade jag och sjöng och spelade ukulele tillsammans med bandet Billys.

Läs allt!


Dödsstraff för "omdöparna"

Många är de som har lidit förföljelse, satts i fängelse och dödats som har praktiserat det bibliska troende-dopet genom nersänkning.

Läs allt!


Terrordåd i Nässjö?

I natt drömde jag att TV-nyheterna basunerade ut: "Terrordåd i Nässjö - 13 döda!" Jag var en av de skadade och media var efter mig för att intervjua mig. 

Läs allt!


< /p>

Sunnemoveckan invigt av naturbilder och ukulele

Första tältmötet i Sunnemoveckan. Jag gav ett litet smakprov med min ukulele i invigningsmötet på torsdagskvällen.

Läs allt!


Christer Åberg i Sunnemoveckan 4 augusti 2017

Fredag 4 augusti 19.00 predikar Christer Åberg i Sunnemoveckan.

Läs allt!


Dopet är inget sakrament

I den här artikeln går jag tydligt igenom vad det katolska dopet är för någonting. Jag citerar från Katolsk källa och avslöjar sedan vad Bibeln egentligen säger.

Läs allt!


KG Jonsson tältmöten i Vetlanda

Läs allt!


Hur kunde Lucifer i himlen bli djävulen?

Läsarmejl av nils 

Läs allt!


Katolska kyrkans barndop är inget dop

Fler borde göra som det här barnet: Protestera mot Katolska kyrkans falska dop.

Läs allt!


Det fjärde vilddjuret och vår tid

Läsarmejl av Robert Carleson  Fyra är skapelsens tal. Fyra årstider. Fyra väderstreck. Fyra åldrar. Och fyra vilddjur.

Läs allt!



Kontakt: Mobil: 070-935 66 96 | Mejl: christer.aberg@apg29.nu | Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 | Swish: 070 935 66 96

Avsluta eller påbörja nyhetsbrevet? Klicka här: https://www.apg29.nu/a/7ns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar