tisdag 31 januari 2017

Nöddop kan inte frälsa - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-02-01 01:00

Nyhetsbrev från apg29.nu


☑ Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29


Ständigt nytt med Christer Åberg VIDEO! Jag b erättar om min frälsning i det här klippet,  talar om det bibliska dopet och sjunger. Dessutom gör jag en liten kort efterlysning efter mina syskon!

Läs allt!


Onani i Barnkanalen Bild: Aftonbladet. I eftermiddag klockan 16.30 hade barnkanalen i SVT ett program där de lärde barnen om onani och vad man kan kalla könsorganen.

Läs allt!


Präst som ville viga homopar dödLäsarmejl av perttiniva 

Läs allt!


Denna vide måste ses!

Lyssna: Du ska dö! Fantastisk predikan av en gatupredika! nt!

Läs allt!


Nöddop kan inte frälsa I denna video förklarar jag att nöddop kan inte frälsa och tar som exempel min nyfödde sons död, som jag också berättar om i min bok Den längsta natten.

Läs allt!


Jesus har sagt att folket kommer inte till kyrkan Läsarmejl av David B Varför väntar vi på väckelse när Jesus redan sagt att vi ska "Gå ut".

Läs allt!


AKTUELLT



< b>

"När jag börjat läsa den kunde jag inte sluta."

  • "Boken berörde mig mycket, men var samtidigt ett starkt vittnesbörd om Guds trofasthet och kärlek." - Claes-Göran 
  • "Boken var så bra så jag kunde inte sluta läsa förrän jag läst hela boken." - Anna-Greta 
  • "Din bok var mycket intressant att läsa. Dessutom är den lättläst." - Sigvard 
  • "Christer! Vilken fin bok du skrivit. När jag börjat läsa den kunde jag inte sluta. Jag blev så berörd." - Anette

DEN LÄNGSTA NATTEN

1-2 st: 179 kr/st + frakt, 3-9 st  fraktfritt, 10 eller fler: 10 kr rabatt per bok!

Mejl: bok@apg 29.nuTelefon: 070-935 66 96


Kontakt: Christer Åberg ☏ 070-935 66 96 ✉ christer.aberg@apg29.nu

BANKKONTO: 8169-5,303 725 382-4 | SWISH: 070 935 66 96

DELA DETTA MEJL TILL DINA VÄNNER OCH BEKANTA!

☑ Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar