söndag 26 mars 2017

Visioner från Herren inför Hans ankomst - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-03-27 01:00


Visioner från Herren inför Hans ankomst

Läsarmejl av nils Maurice Sklar, med judisk bakgrund, fick under 1989-talet och framöver följande tre visioner från Herren inför hans ankomst.

Läs allt!


Hur du tar emot Jesus

Frälsningens under skedde först när jag tog emot Jesus. Så kom Jesus in i mitt liv och frälste mig. Han gjorde ett skapande under i mitt inre. Det hade aldrig skett om jag bara hade blivit religiös eller kyrkligt intresserad. 

Läs allt!


Mitt aprilskämt var sant om beslöjade svenska män

Bild: Fria tider. Den 21 februari 2017 skrev jag ett skämt som skulle publiceras den 1 april om att svenska män ska bära slöja till stöd för muslimska kvinnor. Men jag trodde aldrig att det skulle vara sant!

Läs allt!


Vilka kommer att kastas i eldsjön och plågas för evigt?

Bibeln säger att alla de som har blivit kastade i eldsjön kommer att "plågas dag och natt i evigheters evighet" (Upp 20:10). Vilka är de som kommer att kastas i eldsjön och plågas för evigt?

Läs allt!


Alla flyktingar och invandrare är välkomna

Alla människor är välkomna till Jesus! Är du en flykting eller invandrare så är du välkommen till Jesus. Han säger detta till dig:

Läs allt!


Aktuellt



Kontakt 
Betala/Ge bidrag
  • Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 
  • Swish: 070 935 66 96
Apg29 på:
Avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar