lördag 5 november 2016

Apg29.nu Nyhetsbrev: 16-11-06 01:00

Vill du avbeställa detta nyhetsbrev går du hit: Nyhetsbrev | Apg29


Hej!

Nu ska nyhetsbrevet fungera igen. Har du avbeställt nyhetsbrevet så ber jag om ursäkt att detta kommer, men då är det bara för dig att avbeställa det igen här så ska det fungera.


*** Den längsta natten *************


Passa på och beställ min bok Den längsta natten som nu äntligen har kommit kommit! 

Mejl: bok@apg29.nu

Telefon: 070-935 66 96 

Den handlar om hur min tro på Jesus har burit mig när min fru och son plötsligt dog.

Pris: 179 kr + porto.

Mer info: Den längsta natten | apg29

*********************! *********


Curt & Roland:


Kommer Putin anfalla Finland? Nu utreder finska myndigheter mystiska aktiviteter vid gränsen.


Bibelns grundtext. Missa inte den här fantastiska och jättespännande serien med Bo Hagstedt från Reformationsbibeln om Bibelns grundtext. 


I natt drömde jag att jag läste "Min Jesus dröjde". Jag tänkte i drömmen "Står det verkligen så i Bibeln?" Därefter sa jag i drömmen: "Han dröjer för er skull." Läs allt här:


USA-v! alet ! och Hillary Clinton:

Fantastiska vittnesbörd från Ljus i Öster:

Det händer mycket på den kristna fronten i Sverige. Bland annat har vi haft den fantastiska kristna konferensen Awekening Europ på Friends Arena i Solna.


Men en del skyller på allt det fantastiska som händer på Djävulen:

Men rösterna är inte lika upprörda på den falske profeten och villoläraren Påven som kommer med ett falskt antikristligt evangelium:

Det har också hänt något  fantastiskt i Uppsala:


Video: Jag berättar i ett nyfallet vinterlandskap i Äng på det småländska höglandet att Jesus är det enda sättet som du kan bli frälst på:


Men det har hänt mycket mer på apg29 än vad jag skriver här, så besök sidan själv direkt här: www.apg29.nu

Gud välsigne dig!


Christer Åberg

www.apg29.nu

christer.aberg@apg29.nu

070-935 66 96

(Ring inte från hemligt telefonnummer om du vill att jag ska svara.)


***

Vill du bli frälst och få alla dina synder förlåtna? - Be den här bönen:

Jesus, jag tar emot dig nu och bekänner dig som min Herre och Frälsare. Jag tror att Gud har uppväckt dig från de döda. Jag ber om förlåtelse för alla mina synder. Tack att jag nu är frälst. Tack att du har förlåtit mig och tack att jag nu är ett Guds barn. Amen.

Tog du emot Jesus i bönen här ovan? 
» Ja!

***



Christer Åberg med sin dotter Desiré.

Bloggsajten apg29.nu är skapad och drivs av evangelisten Christer Åberg, 52 år gammal. Christer Åberg blev frälst då han tog emot Jesus som sin Herre för 32 år sedan. Bloggsajten Apg29 har funnits på nätet sedan 2001, alltså 15 år i år. Christer Åberg är en änkeman sedan 2008. Han har en dotter på 10 år, Desiré, som brukar kallas för "Dessan", och en son i himlen, Joel, som skulle ha varit 8 år om han hade levt idag. Christer Åberg drivs av att förkunna om Jesus och hur man blir frälst. Det är därför som denna bloggsajt finns till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar