tisdag 8 november 2016

Apg29.nu Nyhetsbrev: 16-11-09 01:01

Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29

Nyhetsbrev från apg29.nu


Christer Åberg. 

Boken Den längsta natten

Nu är min bok Den längsta natten ute och det är e tt stort intresse för den. Många har beställt boken från Semnos Förlag och jag själv har fått flera beställningar. Det var också större procent än vanligt som ville ha den i Semnos bokklubb! Boken handlar om när jag miste halva min familj men också om hoppet i Jesus Kristus. Den är en evangeliserande bok och passar utmärkt som julklapp. Den kostar 179 kronor plus porto. Beställer du flera får du rabatt. Du kan beställa direkt av mig eller från förlaget.

Beställning:

Jag kommer nu i veckan posta boken till er alla som har beställt. Och du som ännu inte har beställt: pa ssa på!


USA-valet

Idag får du veta vem som vann president-valet i USA. Jag sover nog när reultatet visas i media men jag har sedan länge trott att det blir Hillary Clinton som utses. Hur som helst går världen in i ett allvarligt tillstånd vem det än är som blir president. Men vi får be för USA och välsigna landet!

Att välsigna USA och människor är inte detsamma som att välsigna allt det de gör. Du själv vill väl ha Guds välsignelse? Då kan du också välsigna andra. Vi ska ju inte förbanna.

Så Guds rika välsignelse till dig med! :)

Två olika profetior om USA-valet: 


Senaste artiklarna

Det har hänt mycket på apg29.nu och mer utlovas. Här är de senaste artiklarna!

Missa inte 

Bibeln säger klart och tydligt för att bli frälst måste du ta emot Jesus!


***
Kontakta Christer Åberg på apg29.nu

www.apg29.nu

christer.aberg@apg29.nu

070-935 66 96

(Ring inte! från hem! ligt telefonnummer om du vill att jag ska svara.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar