lördag 12 november 2016

Apg29.nu Nyhetsbrev: 16-11-13 01:00

Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29

Nyhetsbrev från apg29.nu


SENASTE NYTT!


Aktuella artiklar


Boken Den längsta natten

Nu är min bok Den längsta natten ute och det är ett stort intresse för den. Många har beställt boken från Semnos Förlag och jag själv har fått flera beställningar. Det var också större procent än vanligt som ville ha den i Semnos bokklubb! 

Boken handlar om hur jag som "oönskad" växte upp, blev frälst och gifte mig och fick den familj som jag aldrig hade haft. Men då mister jag halva min familj två dagar innan julafton då både min fru och vår nyfödde son dör i mina armar. I allt detta pekar jag på hoppet i Jesus Kristus. 

Det är en evangeliserande bok och passar utmärkt som julklapp. Både till män, kvinnor, unga som gamla. Den kostar 179 kronor plus porto. Beställer du flera får du rabatt. Du kan beställa direkt av mig eller från förlaget.

Min 10-å riga dotter har börjat läsa boken. Hon sa till mig: "Jag trodde inte den skulle vara så bra - du är en bra författare!"

Visst blir man glad!

Beställning:

Boken kommer nu att postas till er alla som har beställt. Nästa vecka ska alla ha fått den. Och du som ännu inte har beställt: passa på!


Christer Åberg. 


***
Kontakta Christer Åberg på apg29.nu

www.apg29.nu

christer.aberg@apg29.nu

070-935 66 96

(Ring inte från hemligt telefonnummer om du vill att jag ska svara.)
***

Så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son, för att var och en som tror på honom inte ska gå förlorad utan ha evigt liv. - Joh 3:16


Se på himlen.tv7:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar