söndag 20 november 2016

Apg29.nu Nyhetsbrev: 16-11-21 01:00

Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29

Nyhetsbrev från apg29.nu


Musik med Lindbergarna


Viktigt


Intervju i Radio Sala


"Christer Åberg heter jag. Jag har skrivit min bok: "Den längsta natten". Den handlar om då min höggravida fru dog i mina armar två dagar innan julafton den 22 december 2008 och hur vår nyf örlöste son dog i mina armar på sjukhuset några timmar senare och hur tron på Jesus har burit mig. Boken är lättläst och passar både för troende som otroende. Och den är en utmärkt julklapp i dessa tider. Beställ den gärna!"

Christer Åbergs skakande bok: 

  • Den längsta natten

Beställning:

Passa på och beställ den innan jul!

< /div>

***
Kontakta Christer Åberg på apg29.nu

www.apg29.nu

christer.aberg@apg29.nu

070-935 66 96

(Ring inte från hemligt telefonnummer om du vill att jag ska svara.)
***

Så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son, för att var och en som tror på honom inte ska gå förlorad utan ha evigt liv. - Joh 3:16


Se på himlen.tv7:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar