torsdag 2 februari 2017

Gorbatjov varnar för krig - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-02-03 01:00

Nyhetsbrev från apg29.nu


☑ Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29



Domedage n närmar sig

Av Holger Nilsson Det är inte vår slutsats som man kan läsa i rubriken. Det är forskarna vid the Bulletin of Atomic Scientists som kommit fram till den.

Läs allt!


Gorbatjov varnar för krig

Av Holger Nilsson. Michail Gorbatjov har gått ut med en varning för krig. Han är bekymrad över den utveckling som är för handen.

Läs allt!


Att rätt förstå Sanningen om det Eviga straffet!

Läsarmejl av nils 

Läs allt!


Är Donal! d Trump Antikrist?

Är USAs president Donald Trump den bibliske Antikrist eller är han utvald av Gud?

Läs allt!


Aktuellt






"När jag börjat läsa den kunde jag inte sluta."

  • "Boken berörde mig mycket, men var samtidigt ett starkt vittnesbörd om Guds trofasthet och kärlek." - Claes-Göran 
  • "Boken var så bra så jag kunde inte sluta läsa förrän jag läst hela boken." - Anna-Greta 
  • "Din bok var mycket intressant a tt läsa. Dessutom är den lättläst." - Sigvar! d 
  • "Christer! Vilken fin bok du skrivit. När jag börjat läsa den kunde jag inte sluta. Jag blev så berörd." - Anette

DEN LÄNGSTA NATTEN

1-2 st: 179 kr/st + frakt, 3-9 st  fraktfritt, 10 eller fler: 10 kr rabatt per bok!

Mejl: bok@apg29.nuTelefon: 070-935 66 96


Kontakt: Christer Åberg ☏ 070-935 66 96 ✉ christer.aberg@apg29.nu

BANKKONTO: 8169-5,303 725 382-4 | SWISH: 070 935 66 96

DELA DETTA MEJL TILL DINA VÄNNER OCH BEKANTA!

☑ Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar