fredag 28 april 2017

Hur profetiskt tal tas emot - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-04-29 00:30

Slöjan frälser dig inte - slöjan binder dig!

Just nu är propagandan i full gång i Sverige för att muslimska kvinnor ska få bära slöjan på sin arbetsplats.

Läs allt!


Hur profetiskt tal tas emot

Ur-Baptistisk Pingst - brev 113 Sigvard SvärdUtifrån egen bedömning får jag konstatera att jag aldrig någon tid förut i mitt liv och min tjänst för Gud, av nåd har fått profetera så ofta som under de senaste åren. Och då menar jag framställan med ansatsen "Så säger Herren" först. 

Läs allt!


Jesus lever och Muhammed är död

Jesus lever idag, men islams profet Muhammed är död sedan län ge!Det är stor skillnad på Muhammed och Jesus. Muhammed är död, men Jesus lever i dag! Han lever i evigheternas evigheter.

Läs allt!


Valborgsnatten förknippas med mörkrets makter, demoner och häxor

Valborgsnatten förknippades tidigt med mörkrets makter, demoner och häxor. Då kanske det inte är så svårt att förstå att det kan bli fyllerier, våldtäkter och misshandel denna natt.

Läs allt!


Nytt: Chatt och kommentarer

Jag har återpublicerat chatten och uppdaterat kommentarfunktionen.

Läs allt!


Aktuellt



Kontakt: Christer Åberg
Betala/Ge bidrag
  • Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 
  • Swish: 070 935 66 96
Apg29 på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar