måndag 10 april 2017

Jag har blivit polisanmäld för en artikel om terrordådet och Jesu kärlek - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-04-11 01:00


Jihadister vill sona sina synder genom terrordåd

Christer Åberg. »Många muslimer gör sådana här dåd under "jihad" för att de då tror att de kommer till paradiset. De gör detta för att sona sina synder. Men inga synder blir förlåtna genom att mörda andra människor. Det enda sättet att få sina synder förlåtna är att man tar emot Jesus Kristus och blir frälst.»

Läs allt!


Vapenförespråkare göder djävulen, antikrist och Isis

Läsarmejl av Leif Boman Vapenförespråkare göder endast djävulen, antikrist och Isis med det världsliga tänkandet, löna ont med ont!  Vad sa Jesus?

Läs allt!


Och så lite vad som händer på Apg29...

Läs allt!


Jag har blivit polisanmäld för en artikel om terrordådet och Jesu kärlek

Christer Åberg. Jag fick precis veta från en tidning som ringde upp mig att den här artikeln har jag blivit polisanmäld för: "Terrordåd i Stockholm - lastbil körde in i folkmassa - flera döda".

Läs allt!


Terrordådet i Stockholm False flag?

Bild: Jag vill vara farlig.En kvart senare efte r att terrordådet i Stockholm har skett dök det upp på Facebook att det hela är "false flag".

Läs allt!


Aktuellt





Kontakt: Christer Åberg
Betala/Ge bidrag
  • Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 
  • Swish: 070 935 66 96
Apg29 på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar