söndag 30 april 2017

Jorden är platt, säger de som har fått fnatt - Apg29.nu nyhetsbrev: 17-05-01 00:30

Att vara Kristi brud

Läsarmejl av Svenne

Läs allt!


Jorden är platt, säger de som har fått fnatt

Jag är ingen vetenskapsman och därför tänker jag inte överbevisa dig med vetenskap som tror på Bibeln, Gud och Jesus. Jag använder istället Bibeln för att få dig att förstå. Läs i Bibeln - läs i hela Bibeln - för den är sanningen.

Läs allt!


Drömmar om himlen som inte kom med i boken De n längsta natten

Trots att boken är innehållsrik så finns det en hel del som inte kom med i den färdiga boken. Bland annat beskrev jag i ett kapitel om märkliga drömmar som jag hade efter att min fru Marie och lille son Joel hade dött.

Läs allt!


Och du förbliver i Nåden på grund av tron...

Läsarmejl av Kaj Då blir de såsom Påskalammets blod som ströks på dörrposterna och övre dörrträet. Ett skydd för Dig som den Onde inte kan komma förbi.

Läs allt!


Slöjan frälser dig inte - slöjan binder dig!

Just nu är propagandan i full gång i Sverige för att muslimska kvinnor ska få bära slöjan på sin arbetsplats.

Läs allt!


Aktuellt



Beställ den mycket starka och gripande boken Den längsta natten här!

1491477055-sankt-pris.jpg

Beställ den mycket starka och gripande boken Den längsta natten här!


Kontakt: Christer Åberg
Betala/Ge bidrag
  • Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 
  • Swish: 070 935 66 96
Apg29 på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar