lördag 17 december 2016

Apg29.nu Nyhetsbrev: 16-12-18 01:00

Nyhetsbrev från apg29.nu

Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29


Godnattbönen

Jag har nu om kvällarna börjat be "Godnattbönen" för dig Live som är inne på Facebook. Det är inte säkert det blir varje kväll, men hittills har det skett flera gånger på raken den här veckan!

Var med ikväll igen.


Den längsta nat ten

I dessa sam! lingar säljs även min bok Den längsta natten. Jag såg på Semnos hemsida att boken var med i rutan för "Bästsäljare" så boken verka gå bra. Passa på du också och köp den. Boken riktar sig till både kristna som icke kristna och har ett hoppfullt budskap att Jesus möter och hjälper i sorgen. Den passar också som en utmärkt julklapp, vilket flera också har köpt den som sån. Flera har hört av sig och berättat hur gripna och berörda de har blivit när de har läst boken.

  • Boken berörde mig mycket, men var samtidigt ett starkt vittnesbörd om Guds trofasthet och kärlek.  - Claes-Göran
  • Boken var så bra så jag kunde inte sluta läsa förrän jag läst hela boken. - Anna-Greta
  • Din bok var mycket intressant att läsa. Dessutom är den lättläst, du har använt en "flyende penna". Bokens titel, "Den längsta natten", är ju den oerhört tunga och utstickande delen. Men hur Gud förde dig och Marie tillsammans, är både heligt stoff och en spännande historia. - Sigvard
  • Håller på och läser Din bok – verkligen värd att spridas i dagens samhälle. - Birgitta
  • Den här boken var svår att lägga ifrån sej. Den berörde mej djupt, svårt att läsa på grund av tårarna, att gå igenom så obeskrivlig smärta och sorg och ändå stå kvar så stark är ett mirakel. Jag vill verkligen rekommendera den!!! Den andas TRO HOPP KÄRLEK - Margareta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar