onsdag 21 december 2016

Den längsta natten Apg29.nu - Nyhetsbrev: 16-12-22 01:00

Nyhetsbrev från
apg29.nu

Vill du avbeställa eller skriva upp dig för nyhetsbrevet går du hit: Nyhetsbrev | Apg29


"Boken är gripande och ärlig. Fastän du har haft så många svårigheter är den ljus och hoppfull."

http://www.apg29.nu/bild2.php?w=480&h=75&src=img/1482355905-bocker-smal.jpgNatten som just har gått, den 21-22 december, har varit årets längsta natt. Det är just den natten som min bok, Den längsta natten, handlar om. 

Boken har blivit en stor uppskattning för många människor. Den läses både av kristna som icke kristna. En person som inte bekänner sig som kristen skrev till mig:

"Vilken fin bok du har skrivit. När jag började läsa den kunde jag inte sluta. Jag blev så berörd. Boken är gripande och ärlig. Fastän du har haft så många svårigheter är den ljus och hoppfull."

Detta är ett fantastiskt vittnesbörd från en person som ännu inte känner Jesus, som beskriver att boken är ljus och hoppfull. Och detta ljus och hopp är Jesus Kristus! Det är honom jag vill förmedla.

Många har köpt boken och många har beställt den som en julklapp. Det kanske inte är försent för dig att köpa den som en julklapp, men då kanske den kommer fram till mellandagarna - så passa på!


Beställ:

☏ 070-935 66 96
✉ bok@apg 29.nu

Christer Åberg



Kontakt: 

Christer Åberg
070-935 66 96
christer.aberg@apg29.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar