måndag 16 maj 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-05-16 07:41

Nyhetsbrev apg29.nu - 2016-05-16 07:41

Nyhetsbrev www.apg29.nu – 2016-05-16 07:41



Jesus dog för dig -

Utan omvändelse ingen frälsning - Läsarmejl av nils 

Presentation: Good News To All People - Läsarmejl av Alexander Good News To All People (GNTAP) är en missionsorganisation som startades 2004 av det gifta paret Marcus och Hanna Bloom. Här får du du se en presentationsvideo av deras arbete.

Predikan: Varför gråter du? - Läsarmejl av David B David Billström påminner om Jesus, utifrån Johannes 20:10-16.

Behöver dig Jesus - Läsarmejl av Mackan w Jag döptes när jag var 7 - 8 år. Jag kände att Jesus kallade mig men jag trodde att jag var för ung. Jag började hamna snett tidigt och började min kriminella bana som 11-åring. 

Vad är ransakelse - ett antikt fordon eller vad? - Läsarmejl av Maria 


Jorden är INTE platt - För ett tag sedan upptäckte jag till min stora förvåning det finns de som tror att jorden är platt.  Det finns de som inte är kristna som tror det, och till min ytterligare förvåning så finns det kristna som tror det!

Möt Christer Åberg - på Himlen TV7 - Christer Åberg intervjuas av Daniela Persin i programmet I närbild i Himlen TV7.


Mona Sahlins ring bärs av utövare av sadomasochism - Det finns flera bilder på Mona Sahlin där hon bär en O-ring. Denna ring bärs vanligtvis av utövare av sadomasochism - alltså människor som utövar olika slag av våldsamma sexlekar.


Muhammed är inte större än Jesus - Den amerikanske pastorn Michael Harrington har satt upp en stor skylt utanför sin kyrka att kristna ska vakna över att Allah inte är vår Gud och att Muhammed är inte större än Jesus.


Du får detta mejl eftersom du har skrivit upp dig för nyhetsbrevet från www.apg29.nu. Vill du ändra, påbörja eller avsluta nyhetsbrevet går du hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar