torsdag 13 oktober 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-10-14 01:00


9000 IS-krigare tillåts av USA att lämna Mosul - Bild: dailystar.co.uk. Upp till 9000 ISIS-krigare och deras familjer kommer att få säker passage av terrorrörelsens irakiska fäste, enligt ryska militära källor.


Nobelpriset i litteratur till Bob Dylan - Bild: Svd.se Den amerikanske sångaren och låtskrivaren Bob Dylan får årets Nobelpris i litteratur!


Beställ nu: "Den längsta natten" - Nu kan du beställa min bok "Den längsta natten" som kommer ut i början av november!


Rättegång sköts upp för dödsdömd kristen kvinna - Bild: csw.org.uk. Idag skulle Högsta domstolen i Pakistan inleda sin prövning mot den kristna kvinnan Asia Bibi som är dömd till döden för hädelse mot Muhammed. 

Dröm: Jag dog och mötte Jesus - Jag drömde i natt att jag dog. Jag drömmer ofta en återkommande dröm att jag dör, men den här drömmen var annorlunda.

Varning till Amerika och Nationerna - Läsarmejl av Nils Varning till Amerika och Nationerna. Maurice Sklar. 1 oktober 2016.


Djupets källor i Bibeln funna på 65 mils djup - Bild: Aftonbladet. Bibeln berättar att himlens fönster öppnades och "djupets källor" bröt fram. Alltså det underjordiska vattnet. Än en gång har Bibeln rätt!


Socialdemokraternas systerparti hyllar terrorist - Svenska Socialdemokraternas palestinska systerparti Fatah har än en gång hyllat en terrorist efter söndagens attack då två människor dödades och sex skadades i ett skottdåd i Jerusalem.

Är du redo att föda fram väckelsen i Sverige? - Marcus Blooms budskap till Sveriges kristenhet och ledare inför pastorsmötet på inspirationsdagen i Ralingsås.


Omvänd er - Han (Jesus) sade: - Tiden är fullbordad och Guds rike är nu här. Omvänd er och tro evangelium!(Mark 1:15)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar