tisdag 18 oktober 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-10-19 01:00


Våga utmana mörkrets Halloween - Läsarmejl av Bertil RoseniusUpprop till präster, pastorer, evangelister, bloggägare, hemsideägare… Använd era möjligheter att söndagen före halloween överskölja Sverige med evangelium och väckelseutmaning.

Imse Vimse spindel - Jag sjunger sången Imse Vimse spindel som betyder oerhört mycket för mig. I videon inspelad i Betaniakapellet i Möklinta berättar jag varför.


Slaget om Mosul - slutet för ISIS - Bild: Expressen. Kriget mot ISIS är ett tredje världskrig. Det är många länder som är inblandade.


Halloween bäst i soptunnan - Läsarmejl av Ulrik Peterson Halloweenfirandet passar bäst i soptunnan där det hör hemma i avgrundens djup.


Möklinta - en upplevelse - Eva Gustin, Celal "Kjelle" Gavgacioglu och Christer Åberg. Ta del av det som hände i Möklinta i Helgen, både i ord och bild och ljud!


Så blev jag frälst, döpt och andedöpt - Miraklet var ett faktum - jag var frälst - ett Guds barn och jag hade fått alla mina synder förlåtna!

Livet Bortom Döden - Läsarmejl av Nils En Neurokirurgs Upplevelse av Livet Bortom Döden!

För att vinna andra måste du själv vara vunnen - Idag ska jag predika om något ovanligt i Möklintas Betaniakapell. Jag ska tala om Jesus och hur man blir frälst.


Bilder från Torgmötet i Sala - Några bilder från torgmötet i Sala.

Torgmöte i Sala - Hjälpte till i ett torgmöte, där jag spelade och söng pch berättade om att man behöver ta emot Jesus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar