onsdag 8 juni 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-06-09 00:59


Apokalyptiska översvämningar - Av Mikael Walfridsson  Katastrofala översvämningar samtidigt med att FN delar Israel.

Vill du bli frälst? -


Dokumentär: Den sista reformationen - Lördagskvällens dokumentär uppmuntrar församlingen att leva ut Apostlagärningarna. Församlingen är inte en byggnad, utan människor, du och jag.


Profetia: Denne man är Antikrist - Läsarmejl av nils  "Mannen jag beskrivit i min syn är således Antikrist som då befinner sig på sin Eriksgata sedan han tagit makten i Syrien, Frankrike och Italien, tre länder i tiostatsförbundet, och snart har makten i hela tiostatsförbundet."

I can't stop loving God - Gene Martin sjunger "I can't stop loving God".

Har du lämnat kyrkan eller har kyrkan lämnat dig? - Jag läste någonstans, med betydelsen, att förr lämnade människor kyrkan/församlingen för att de har tappat tron, men idag lämnar de kyrkan/församlingen för att behålla tron.

"Gå ut och predika mitt Ord" - Video: En fantastisk Jesus-centrerad predikan av en invandrare på Sergels torg i Stockholm!


Donald Trump gör djävulstecknet - Den amerikanske presidentkandidaten Donald Trump, i den röda slipsen, gör djävulstecknet med båda händerna.

Här drivs Djävulen ut ur prins Oscar - Innan den nyfödde prins Oscar skulle döpas och bli "född på nytt" så drev den kvinnliga ärkebiskoben  Antje Jackelén ut Djävulen ur honom!

Ramadan - då judar och kristna kan dödas - Muslimernas högtid Ramadan är en månad då judar och kristna kan dödas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar