lördag 25 juni 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-06-26 00:58


Han rökte Bibeln och blev frälst - Han rev ut sida för sida, rullade dem till cigaretter och rökte upp dem. En dag kom han till ett speciellt bibelställe.

Lindbergarna: Det är så underbart det namnet Jesus - Nenne Lindberg, Sivert Lindberg, Stefan Lindberg, Ted Sandstedt, Toye Josefson och Martin Lindberg (på trummor, 12 år) spelar och sjunger i Gamla Hjälmseryd: "Det är så underbart det namnet Jesus".


Så får du en trevlig sommar -


När...? -

Djävulen är en förlorare -


Han frälste mig - Christer Åberg med ukulele - Evangelisten Christer Åberg berättar om att Jesus har varit med honom, spelar ukulele och sjunger "Han frälste mig" inför ett fullsatt maskinhall i Gamla Hjälmseryd under ledning av Nenne Lindberg.


Barnabön - Emilia och Robert Lindberg - Emilia och Robert Lindberg sjunger Barnabön i Gamla Hjälmseryds maskinhall på midsommaraftonen 2016. En midsommar som var både varmt ute och inne i hallen!


Så blev jag frälst, döpt och andedöpt - Miraklet var ett faktum - jag var frälst - ett Guds barn och jag hade fått alla mina synder förlåtna!


Emilia Lindberg i Gamla Hjälmseryds mashinhall - Emilia Lindberg sjunger i Gamla Hjälmseryds mashinhall "Var jag går i skogar berg och dalar".


Brexit - historisk och profetisk händelse - Läsarmejl av nils  Vi kan se på detta val som en Profetisk bekräftelse, på vad Herren har visat sina tjänare, och att Jesus kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar