fredag 24 juni 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-06-25 00:58


Barnabön - Emilia och Robert Lindberg - Emilia och Robert Lindberg sjunger Barnabön i Gamla Hjälmseryds maskinhall på midsommaraftonen 2016. En midsommar som var både varmt ute och inne i hallen!


Så blev jag frälst, döpt och andedöpt - Miraklet var ett faktum - jag var frälst - ett Guds barn och jag hade fått alla mina synder förlåtna!


Emilia Lindberg i Gamla Hjälmseryds mashinhall - Emilia Lindberg sjunger i Gamla Hjälmseryds mashinhall "Var jag går i skogar berg och dalar".


Brexit - historisk och profetisk händelse - Läsarmejl av nils  Vi kan se på detta val som en Profetisk bekräftelse, på vad Herren har visat sina tjänare, och att Jesus kommer snart!


EU är döende men såret kommer att läkas - Britterna har nu röstat för att lämna EU! Biblisk profetia uppfylls?


Synden - 1 Mos 4:7 Är det inte så att om du gör det som är gott, ser du frimodigt upp, men om du inte gör det som är gott, då lurar synden vid dörren. Den har begär till dig, men du skall råda över den.

Gangstern Michael mötte Jesu kärlek - Gangstern Michael fick uppleva Guds kärlek - Pontus funderingar

Douglas: Hur jag blev frälst - Gud kallar dig just nu genom detta vittnesbörd. Gud vill förvandla ditt liv. Gud har förändrat livet för Douglas, Gud vill rädda ditt liv också. 


Avslöjande bilder på Bono - Läsarmejl av Alexander  Konceptet "Coexist", som Bono förespråkar, sammanblandar Islam, Judendom och kristendom.

Ett budskap från Jesus: Tiden är över! - Läsarmejl av nils 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar