fredag 16 september 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-09-17 01:01


Nämen hej! - Jag hälsar dig välkommen till apg29.nu!


Sju bevis på att Allah inte är Bibelns Gud - Låt mig tala i klartext. Bibelns Gud är inte koranens Allah. Det är två olika gudar. 

Fukushima idag - Läsarmejl av Bettan Se denna video. Haven förgiftas mer och mer. Detta är ett tidstecken som det står om i Bibeln. 

Biskop Athanasius förklaring av vår Frälsning - Läsarmejl av Nils Biskopen Athanasius, år 293-373, Förklaring av vår Frälsning.


Jesus har 132 namn - Här delar jag med en lista på Jesus 132 namn!  Dessa namn beskriver vem Jesus Kristus är. 


Riksdagsledamot jagade Pokémon i Riksdagen - Monica Green publicerade sin Pokémon-jakt på Twitter. Pokémon är demoniskt. Det förvrider huvudet på folk. Nu senast har vi sett ett sådant exempel från Riksdagen. 


Idag har jag sett Djävulen - Jag har nu sett hela den 12 minuter långa filmen som är släppt av muslimska ISIS när de halalslaktar människor i ett slakteri och hänger upp dem i köttkrokar.

Är Hillary Clinton fängslad i handbojor? - Är den amerikanske presidentkandidaten i själva verket fängslad i handbojor när hon förs in i bilen i den nu berömda filmsekvensen?


Hemlig plan bakom världsutvecklingen? - Av Lars Enarson Det är ingen tvekan om att Israel innan de vänt om till Gud är på väg in i en enorm kris, Harmagedon om du så vill. 


Vem är kvinnan vid Hillary Clintons sida? - Hillary Clinton hade en okänd kvinna hela tiden vid sin sida då hon kollapsade under minnesceremonin för 11 september offren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar