söndag 25 september 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-09-26 01:00


Profetiorna om USA:s näste president - Det finns en del kristna som hoppas på Donald Trump. Det skulle aldrig jag göra. Jag sätter mitt hopp och förtröstan på Jesus.


Frälsarkransen är från Djävulen - Frälsarkransen är ett radband med 18 pärlor som används för meditation. Det är Martin Lönnebo som har lanserat frälsarkransen. År 2008 var han en frimurare av 10:e graden.

Juden Richard Wurmbrands martyrskap - Läsarmejl av Nils En uppmaning för Oss att: "Kämpa för den TRO som en gång för alla har blivit Meddelad Åt De Heliga "


Sexslavar i Indien - Läsarmejl av Daniel Ånséhn Bild: Aftonbladet. Be för dem, be för barnen som våldtas 30 gånger per dag till en billig peng, be även för hallickarna!


Dödsskjutning i USA - Bild: Aftonbladet. Fyra kvinnor har skjutits till döds i köpcentrumet Cascade Mall i Burlington, norr om Seattle.


Demoner vill inte att du ska äta kött - Har någon denna lära att du du inte skall äta kött, då är det demoners läror.

Man i Boden hotar skjuta människor - Vad händer i Boden? Nu kommer det uppgifter om att en man i Boden hotar skjuta "förste bäste". 

Blockerade - Tyvärr så har jag nu blivit tvungen att blockera två personer på livstid, eller i varje fall tills de har omvänt sig. 

Vad vet vi om Dawit Isaak? - Jag vet ingenting om denne Dawit Isaak. Och det är just det som är problemet. Vad vet vi egentligen om Dawit Isaak? Ingenting. 

Boende hotade spränga asylboende - Stor polisinsats i Boden efter att två på ett större asylboende har hotat spränga det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar