tisdag 27 september 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-09-28 01:00

Profetia: Den siste påven är Antikrist - Alberto Rivera profeterar 1990 i det här klippet att den siste påven kommer att vara Antikrist.


Människor och djur - djävulens boningsplatser - Ur boken Rakt på sak om demoner av Lester Sumrall. Djur kan också bli besatta av demoner.  Jesus stötte på det här fenomenet när han, i det välkända fallet med den gadarenske besatte (Matt 8:28-32) skickade legionen andar in i traktens svinhjord.

Guds Varning till Amerika: Domen Kommer! - Läsarmejl av nilsProfetiska Varningar till i Amerika har i många år uttalats från HERREN.


Sverige vet vem som vinner i USA-valet - Bild: Aletheia.se. Läser du i svenska medier så förlorade Trump i valdebatten i natt, medan oberoende amerikanska undersökningar säger att Trump vann.


Inatt försökte djävulen kväva mig - Då plötsligt kommer det ytterligare en arm över mig. Det visade sig att det var djävulens arm. Han höll fast mig i ett jättegrepp och jag kunde inte röra mig och kunde knappt andas. 


Är det ett bra tecken att Trump är Israel-vän? - Bild: Aftonbladet. Jag läste i natt på min iPad att Donald Trump säger att han ska erkänna hela Jerusalem som Israels huvudstad om han blir president.


Lagens eller Nådens dörr - vilken väljer du? - Läsarmejl av Leif Boman En gång i tiden, i skapelsens början fanns kunskapens träd utplacerad i Edens lustgård. Egentligen skulle man också kanske kunnat kalla den för "lagens dörr". 


Profetiorna om USA:s näste president - Det finns en del kristna som hoppas på Donald Trump. Det skulle aldrig jag göra. Jag sätter mitt hopp och förtröstan på Jesus.


Frälsarkransen är från Djävulen - Frälsarkransen är ett radband med 18 pärlor som används för meditation. Det är Martin Lönnebo som har lanserat frälsarkransen. År 2008 var han en frimurare av 10:e graden.

Juden Richard Wurmbrands martyrskap - Läsarmejl av Nils En uppmaning för Oss att: "Kämpa för den TRO som en gång för alla har blivit Meddelad Åt De Heliga "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar