onsdag 10 augusti 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-08-11 01:00


Ateisten Howard Storm hamnar i Helvetet - Läsarmejl av Nils Bild: howardstorm.com.Konstprofessorn och ateisten Howard Storm dog och kom till helvetet.


Ivars kyrka - stenen sprack mitt itu - Jag är uppvuxen på en bondgård i Annerstad utanför Ljungby. I Hallarp nära Skeen finns det en jättestor spräckt sten som kallas för Ivars kyrka.


Jesu skägg och hår - Har Jesus skägg? Har han långt hår? Vad säger Bibeln?

Mary Baxter ensam i helvetets hjärta - Läsarmejl av NilsJesus sade: MITT BARN, HELVETET ÄR VERKLIGT, MEN DU HADE INTE VARIT HELT ÖVERTYGAD OM DU INTE FÅTT UPPLEVA DET SJÄLV.


Stigande terror - Ett tidstecken - Av Mikael Walfridsson Terrordåd är ett tidstecken som pekar på att vi är på väg mot vedermödans tid.


Danielsboken del 2 - Gösta Karlsson - Gösta Karlsson undervisar från Danielsboken. Mycket profetiskt aktuell i vår tid!


Är Obama USA:s sista president? - Av Mikael Walfridsson Den 8 november är det val i USA, där landet får en ny president. I ett av mina allra första inlägg på hemsidan, ställde jag frågan om Obama är USA:s sista president någonsin?


Bröllopsfoto avslöjar USA-valets hyckleri - Bild från Donald och Melania Trumps bröllop. Här tillsammans med leende paret Clinton.Efter att ikväll ha sett fotot från Donald Trumps bröllop, där nygifta paret Trump och paret Clinton ler tillsammans, förstår jag ännu mer att USA-valet är ett enda stort hyckleri!

Frälst på en minut - David Winther förklarar hur du blir frälst på en minut.


Helvetet är verkligt i Bibeln - Bibeln talar om en verklig plats som heter helvetet. Till denna fruktansvärda plats kommer de som inte lät sig räddas genom att ta emot Jesus Kristus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar