torsdag 25 augusti 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-08-26 01:00


Är Hillary Clinton besatt av demoner? - I en uppmärksammad intervju får USA:s ena presidentkandidat Hillary Clinton plötsliga okontrollerbara spasmer så till och med en kvinnlig journalist ryggar tillbaka av chock.


Det finns endast en jord med liv - Jorden är unik. Gud har inte skapat andra "jordar" med liv på. Detta står det hur tydligt som helst i Bibeln.


Mansstaden - Del 11: Evangeliet till Sodom - Om du vägrar att lyssna på evangeliet och ta emot det kommer du att dömas hårdare än Sodom på domens dag.


Det enorma ljuset i nära döden upplevelsen - Läsarmejl av Sarah Sen uppfattade jag en ENORMT LJUS komma från höger, detta ljus växte och det var ALLT - det levde och det TALADE Till mig.

Skriv om Jesus du också! - Jag efterlyser evangeliserande bloggsajter! Blogga du också om Jesus!

Kristen bön för muslimer - Fader, jag ber för alla muslimer. Jag ber för dem som flyttar till mitt land och som redan bor här. Jag ber att de ska få möta Jesus och få sina liv förvandlade och alla sina synder förlåtna! Jag ber att de ska bli frälsta och räddade och få evigt liv.Tack att du älskar dem. Du har älskat dem med evig kärlek. Tack att du har välsignat dem. Tack att du vill deras räddning. Du vill inte deras död.Tack att Jesus dog av kärlek till alla muslimer. Tack att Jesus dog i deras ställe och tog alla synder på sig. Tack att Jesus blod renar och befriar från all synd. Tack att Jesu blod försonar människorna med dig.Nu ber jag att alla muslimer skall vända sig till dig, ta emot Jesus, bli frälsta och komma till insikt om sanningen.I Jesu namn, amen!


Inga bevis att homosexuella "föds sådana" - En stor amerikansk tvärvetenskaplig studie visar att det finns inga vetenskapliga bevis för att homosexualitet är en medfödd egenskap.


Svenska kyrkans andliga kris - Av Holger Nilsson Som spön i backen står nu det ena inlägget efter det andra att läsa i olika inlägg om Svenska kyrkans kris. Detta borde vara en tankeställare för alla som verkar i denna kyrka.


En unik jord skapad av Gud med liv - Bild: Omni.Det finns inte flera "jordar" med liv. Jorden är helt unik, skapad av Gud.


Falskt blod - Det som katolska kyrkan skapar är falskt blod. De ogiltigförklara Jesu dyra blod som han göt på Golgata. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar