onsdag 13 juli 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-07-14 00:58

Kvinnozon på festival införs i Göteborg? - I samband med Bråvallafestivalen i Norrköping, Putte i parken i Karlstad och Peace & Love i Borlänge har ca 60 sexuella ofredanden, fem våldtäkter och ett våldtäktsförsök anmälts. 


Räddad från 27 års homosexualitet - Vittnesbörd: Jesus Kristus räddade mig från 27 års homosexualitet - Mitt namn är David, jag är 44 år gammal, och det här är ett vittnesbörd om hur Jesus Kristus räddade mig från tjugosju år av homosexualitet. Jag talar i kärlek


Pride är synd 2 - Nakna män som visar sina könsorgan på en Pridefestival i Spanien. Lägg märke till barnvagnen till vänster.

Jesus och Gud är en - Torgpredikan om Jesus på Sergels torg i Stockholm.


Utomjordingar kunde inte gräva ner sitt rymdskrot - Bild: Aftonbladet.Dessa mycket tekniskt avancerade utomjordingar, som har rest hit från yttre rymden i ett rymdskepp, bad en liten svensk 10-årig jordpojke att ta hand om deras rymdskrot och gräva ner det,  eftersom de själva inte klarade av det!


Varning för falska budbärare på YouTube - Läsarmejl av nilsVill skriva till andra som kanske lyssnat på Clare du Bois på YouTube, under titeln "the still small voice".


Var han en falsk profet? - En profet kom till en sjuk döende man. Profeten sa: "Du ska inte bli frisk utan dö!" Och sedan gick han.


Stöd apg29 med pengar - Allt på apg29 är gratis. Jag låter till och med andra göra reklam på bloggsajten gratis. Men det kostar ganska mycket att driva apg29. Om du vill stödja apg29 med pengar kan du göra det på två sätt. Swish: 070-935 66 96  PayPal:  Tack och Gud välsigne dig! Christer Åberg www.apg29.nu


Forskare kan plantera in falska minnen - Forskare kan plantera in falska minnen i din hjärna – och det finns kvar i flera månader!


Pride är synd - "Stolthet går före undergång och högmod går före fall." (Ords 16:18)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar