torsdag 28 juli 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-07-29 01:00


Barn namnges efter demoner - Bild: Aftonbladet.Föräldrar har nu börjat namnge sina barn efter demonerna i Pokémon-spelet.


Spelade Pokémon Go - dog! - Bild: tv2.dk.En man har dödats Danmark efter att ha spelat mobilspelet Pokémon Go. Det är det första dödsfallet i Norden.

1000 punkter vad du behöver göra -


Mansstaden - Del 2: Flykten från Sodom - På grund av deras otro var inte svärsönerna med när Lot och hans familj flydde från Sodom. Svärsönerna gick under tillsammans med alla de andra männen i staden. 


Vädret ett tidstecken - Kraftiga skyfall kommer att bli allt vanligare i Sverige i framtiden. Det faktum att det blivit varmare är en bidragande faktor till att oväder uppstår. 


Sverige behöver Jesus - Jesus är den enda räddningen för Sverige och han är den enda räddningen för dig!


Den djävulska Konsten att bli lesbisk - För att du ska förstå varför Maria Hallman brände boken "Konsten att bli lesbisk" så har jag hittat ett obehagligt smakprov ur den. Läs det med Jesu Kristi blods beskydd!


Konsten att bli lesbisk bränd på bokbål - Av Maria Hallman Konsten att bli lesbisk - vi brände boken!


Vidrig satir om gasad och ugnskokt jude - Vidrig "satir" med "recept på gasad och ugnskokt jude" som jag tar fullständigt avstånd ifrån. Klicka här för större bild.Jag hittade en totalt vidrig "satirartikel" om judar på en blogg. Detta är nog bland det värsta jag har läst när det gäller hat och antisemitism mot judar!


Jesus är den ende som kan frälsa dig - Min fråga till dig är: "Har du tagit emot Jesus Kristus?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar