onsdag 27 juli 2016

Nyhetsbrev apg29 - 2016-07-28 01:00


Vidrig satir om gasad och ugnskokt jude - Vidrig "satir" med "recept på gasad och ugnskokt jude" som jag tar fullständigt avstånd ifrån. Klicka här för större bild.Jag hittade en totalt vidrig "satirartikel" om judar på en blogg. Detta är nog bland det värsta jag har läst när det gäller hat och antisemitism mot judar!


Jesus är den ende som kan frälsa dig - Min fråga till dig är: "Har du tagit emot Jesus Kristus?"


Flydde ISIS avrättades med nackskott - Varning - mycket obehagliga bilder!Mannen på bilderna var en afghansk polisman som försökte fly från det muslimska ISIS klädd i kvinnokläder.

Fel av tyskarna att skjuta en jihadist? - Bayerska kriminalpolisen har nu inlett en internutredning för att slå fast om polisen gjorde rätt som sköt en jihadist.


Mansstaden - Del 1: Sodoms synd - Sodoms synd genererade i ett oerhört straff. Och det som hände Sodom och Gomorra gav ett eko i människors minnen så att de aldrig glömmer det. Men vad var det för hemska synder som Sodom gjorde sig skyldig till som kunde leda till ett så otroligt hårt straff?


Dessan i stupstocken - Jag vet inte vilken hemsk synd Dessan har gjort, men det är för väl att Jesus finns och att Guds ord inte bär bojor!

Före eller efter är lika mycket mord - Många är upprörda över att två spädbarn (tvilling-flickor, 3 månader) har dött hemma hos föräldrarna som är misstänkta till vållande av deras död.


Dinosaurier utrotad av människan? - Jag vet att dinosaurier har levt jämsides med människan, eftersom detta djur finns beskrivet i Bibeln. 

Var REDO, blir du Ej Kvarlämnad! - Läsarmejl av nils 


Kondomkorv i barnbrogram - Bild: Expressen.I SVT:s barnprogram "Sommarlov" stoppade kocken Bon korv med hjälp av en kondom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar